środa, 4 września 2013

Księga gości - plakat

Księga gości wcale nie musi być nudna :) Mi najbardziej podoba się pomysł zrobienia jej w formie plakatu. Na takim plakacie wpisują się goście, może to być zrobione w różnych formach:
- pieczątki,
- odciski palców,
- zwykłe podpisy,
- naklejane kółeczka z wcześniej danym na nim podpisem.
Ja wybrałam opcję ostatnią, bo w efekcie wygląda najbardziej estetycznie i najładniej pod względem kompozycji.
A skąd wziąć wzór takiego plakatu? Otóż nie musicie się sami męczyć z rysowaniem ani nie musicie tego zlecać grafikowi :) Znalazłam stronę, która generuje Wasze tablice!! Jest świetna, oto link :


Ja swoją oczywiście od razu zrobiłam, wyszła tak:

Super :) A poniżej różne plakaty - inspiracje :)

































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz