poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Specjalne bary na ślubach

Ci, którzy obserwują moją stronę na facebooku na pewno widzieli album z barkami na weselu. Dla całej reszty nie-facebookowiczów, chciałabym zaprezentować ten temat na blogu.
Otóż sprawa jest prosta. Na każdym weselu dobrze jest, gdy pojawiają się jakieś atrakcje. Fajnym sposobem  na zainteresowanie gości jest stworzenie kulinarnych barków. Najbardziej popularne są oczywiście Candy Bary, ale zdarzają się też np. takie ze zdrową żywnością, z popcornem w różnych smakach, kanapkami, dotyczące kuchni jakiegoś kraju (np. z hiszpańskimi tapas), alkoholami kolorowymi, vege itd. Mogłabym wymieniać i wymieniać :)
Na naszym weselu będą trzy bary:
1) Candy Bar
2) Sangria Bar
3) Bar z kolorowymi drinkami
Najbardziej efektowny będzie chyba sangria bar, ponieważ udało mi się zakupić świetne akcesoria do niego, takie jak 10-litrowy słój na metalowych nóżkach i z kranikiem oraz papierowe słomki w miętowe wzorki. Oprócz tego będą pokrojone owoce i retro ramka z podpisem barku. Mam nadzieję, że wyjdzie tak, jak sobie to wymarzyłam. Dla pewności robię dla obsługi sali wizualizację :p (nie ma to jak architekt wychodzący za mąż :D )
Nagromadziłam mnóstwo zdjęć przepięknych barów. Poniżej chciałabym Wam je zaprezentować - może zainspirują Was tak jak mnie :)

Na początek Sangria Bary:





 <tu mohito bar ale można sobie wyobrazić, że sangria też by fajnie wyglądała;)>







I Candy Bary:














Jest w czym wybierać, prawda? :)
Pozdrawiam Was wszystkich!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz