środa, 18 września 2013

Nabieramy rumieńców!

Teraz prawdopodobnie będzie kilka wpisów już nie z inspiracjami, ale jak te inspiracje wykorzystałam. 
Na pierwszy ogień idą ramki z podpisami stołów. Jak widać na poniższych zdjęciach, są tam:
- tablica z opisem stołu "Sangia bar"
-retro ramka z napisem "Drink bar"
- retro ramka z napisem "Słodki bark"
- 3 retro ramki "A & R"
Będą one umieszczone na sali weselnej w odpowiednich dla nich miejscach. Oprócz tego, na zdjęciu widać też nie wycięte jeszcze chorągiewki, które umieszczę na wykałaczkach i słomkach. Są tam różne hasełka - śmieszne lub po prostu upamiętniające dzień. Nadadzą koloru miętowego ciastom, gdzie będą wbite :)
Czekam również na odbiór mojej tablicy - księgi gości z tandemem. Dziś już będę ją miała :) Muszę wyciąć jeszcze kółeczka, na których goście będą wpisywać swoje dedykacje i wklejać na tą tablicę.
Mam do zrobienia jeszcze kilka rzeczy, które wymagają trochę czasu, więc podejrzewam, że będę musiała poprosić o pomoc bliskich :) Dziś np. tez dojdzie do mnie paczka z prezencikami dla gości. Będą to takie śliczne pudełeczka z naszym ślubnym logo i wstążeczką. W paczce przyjdą niezłożone, więc trochę czasu zajmie zanim je wszystkie zmontuje :)

Jestem strasznie zapracowana ślubnymi przygotowaniami. Myślałam, że wcale nie zostawiłam sobie wszystkiego na ostatnią chwilę, a jednak non - stop od już kilku dni pracuję nad tymi moimi miętowymi elementami. Bardzo bym chciała skończyć do końca przyszłego tygodnia, ponieważ zaplanowałam sobie, że ostatni tydzień przed ślubem poświęcę na dbanie o siebie i relaks :)

W ten weekend na pewno też czeka mnie trochę odpoczynku, ponieważ będzie mój wieczór panieński :) Kreacja już gotowa od tygodnia. Na ten dzień zaplanowałam sobie próbną fryzurę i makijaż ślubny, więc od rana będę już czuła się jak królewna :) To będzie wspaniały dzień! Tym bardziej, że moja siostra, która jest świadkową wymyśliła najbardziej trafny motyw przewodni, a mianowicie "Sex and the City" <3 Cudownie :) No dobrze, to nie zanudzam Was dłużej :) Zmykam dalej do obowiązków. Papa ! :)



Aha! Zapomniałabym :)
Bardzo dziękuję za obserwowanie mojej strony na facebooku! Muszę przyznać, że jest ona prowadzona trochę sumienniej niż ten blog, dlatego zachęcam Was do klikania i wchodzenia na mój fanpage :) Do zobaczenia ! :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz