niedziela, 29 września 2013

Makijaże ślubne

Do ślubu zostało już tylko 7 dni!! Napięcie rośnie. Staram się zająć wieloma rzeczami, by nie myśleć o stresie... No więc do rzeczy. Dzisiejszy post poświęcam makijażom ślubnym.
Miałam tydzień temu mój próbny makijaż, przy okazji wieczoru panieńskiego, o którym możecie poczytać tu:
http://olaparasola.blogspot.com/2013/09/moj-wieczor-panienski.html

Zawsze zastanawiałam się, jak wyglądam w ciemnym smokey eyes, gdyż nigdy nie potrafiłam sobie takiego zrobić. Pomyślałam, że ślub wymaga wyjątkowej oprawy, dlatego zdecydowałam się na tak wyraźny make up. Wykonanie było perfekcyjne, zrobiła mi go profesjonalna makijażystka. Lecz pomimo całego artyzmu malunku, nie czułam się w nim do końca sobą i finalnie zadecydowałam, że na ślubie będę miała jedynie delikatne podkreślenie urody. Poczułam się spokojniejsza, gdy tak zdecydowałam :)
Poniżej możecie zobaczyć, jak wyglądał mój makijaż:



Na wieczór ten makijaż jest w sam raz, ale do białej romantycznej sukni może nie za bardzo.

A teraz chciałabym Wam zaprezentować moje główne inspiracje makijażowe na ten 'naturalny look' :




Piękne, prawda?

A jeśli same jeszcze nie wiecie na co się zdecydować, poniżej garść inspiracji make upów:


























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz