środa, 7 sierpnia 2013

Pudełko na koperty od gości

Kolejnym tematem, który chciałabym poruszyć na blogu są pudełka na koperty od gości. Z pozoru mało ważna rzecz. Ale jeśli by się bliżej przyjrzeć problemowi, to faktycznie mogą dużo ułatwić w trakcie ślubu. Pomyślcie - w wirze życzeń i całego ślubnego zamieszania, może być trudno zebrać wszystkie koperty (które ZAWSZE pojawiają się na weselu, nie tylko te z pieniędzmi, ale też z życzeniami). Przykro byłoby zgubić nawet jedną kopertę, przecież wiadomo, że często ich zawartość jest na prawdę drogocenna. Takie ozdobne, rzucające się w oczy pudełko na koperty jest świetnym rozwiązaniem właśnie podczas zbierania kopert. Może je trzymać np. świadkowa lub świadek i wkładać do środka wszystkie podarunki. A Państwo Młodzi, gdy już wesele się skończy, na spokojnie będą mogli otworzyć śliczną skarbnicę i podziwiać zawartość, bez strachu, że jakaś koperta się gdzieś zapodziała.
Obejrzałam mnóstwo inspiracji pudełek, przejrzałam również ceny. Drogo. Postanowiłam zrobić sobie samodzielnie swoje. Jeszcze nie wiem, czy jest to strzał w dziesiątkę, ale moim pierwszym pomysłem było zrobienie skrzyneczki przypominającej skrzynkę na listy, bardzo zdobioną skrzynkę na listy ;) Jak na razie jestem z niej zadowolona, zobaczymy, czy będzie nadal mi się podobała, jak się już na nią napatrzę. Coraz bardziej podobają mi się też takie pudełka, które mają formę poustawianych na sobie pudeł, z mnóstwem wstążek i cyrkonii ;) Może powstanie moje pudełko nr 2 ;)
Poniżej zdjęcia mojej skrzyneczki, a jeszcze niżej masa inspiracji, oglądajcie, inspirujcie się  i róbcie swoje pudełeczka własnoręcznie! :)





INSPIRACJE:
(głównie z etsy.com)

































5 komentarzy:

  1. Super sprawa. Ja nawet nie pomyślałam o tym gdzie będziemy przetrzymywać te koperty żeby się nie zgubiły. Też spróbuję sobie zrobić pudełko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A możesz napisać jak zrobiłaś to pudełko? Co wykorzystałaś, czym obkleiłaś. Bo na zdjęciu nie widać tego jednoznacznie. Bardzo podoba mi się to Twoje pudełko, a ja nie jestem w ogóle w tym dobra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam je z grubego kartonu, sklejałam go klejem na gorąco ;) Potem obkleiłam białym papierem- cieńszym kartonem. Dodałam wstążeczki, cyrkonie itp ;) gotowe :)

      Usuń
  3. Świetny pomysł, super inspiracje. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł, super inspiracje. :-)

    OdpowiedzUsuń