środa, 5 czerwca 2013

Słomki na ślubach

Oglądając inspiracje weselne, zauważyłam świetną tendencję, która bardzo mi się spodobała. W ostatnich sezonach bardzo modne stało się używanie ślicznych, ekologicznych słomek w bajecznych kolorach, niekiedy ozdobionych chorągiewkami z fajnymi hasłami i grafikami. Wygląda to na prawdę rewelacyjnie. Postanowiłam, że koniecznie muszę ten pomysł wprowadzić na nasze wesele, więc poszukałam trochę  i znalazłam na stronie party-party.pl odpowiednie. Oczywiście, w miętowo-kropeczkowych motywach ;) Poniżej zdjęcia moich słomek oraz kilka inspiracji, które spodobały mi się w internecie, a więcej znajdziecie na facebooku :) Miłego oglądania ;)















1 komentarz:

  1. Słomki papierowe są śliczne :) Najlepsze jest to, że ponieważ są zrobione z papieru, który można nadrukować, ilość wzorów i kolorów jest właściwie nieograniczona. Polecam

    https://papierowe.slomki.biz

    OdpowiedzUsuń