poniedziałek, 24 czerwca 2013

Ozdoba butów ślubnych

Buty są bardzo ważnym elementem stroju panny młodej. Osobiście uważam, że nie muszą być wcale białe. Motywem kolorystycznym naszego ślubu jest mięta, więc moje buty są również w takim kolorze. Znalazłam doskonałe w... Deichmannie, za 79zł. Myślałam, że na buty ślubne wydam dużo więcej i nawet byłam na to przygotowana, ale na szczęście spotkała mnie tak miła niespodzianka i zaoszczędziłam niemałą kwotę. Są to proste zamszowe szpilki z lakierowanym obcasem i podeszwą. Marzyło mi się, by moje wymarzone ślubne buty miały jakiś element dekoracyjny, lecz moje są akurat bardzo prościutkie. Ale- nic straconego! Postanowiłam zrobić własnoręcznie klips ozdobny do butów. Jest to mniej więcej odzwierciedlenie mojego pierścionka zaręczynowego. Półprodukty zakupiłam na allegro również za małe pieniądze, więc całe przedsięwzięcie nie kosztowało mnie wiele :) Te ozdoby, które widzicie na zdjęciu niestety po czasie zrobiły się matowe, ponieważ kryształki weszły w reakcję z klejem :( Robiąc zdjęcie jeszcze były ładne. Jak wymyślę co zrobić, by ozdoby miały swój blask długo i były trwałe, zrobię adnotację do wpisu. A tymczasem -  odradzam klejenie kryształków klejem typu "kropelka"! :) Może znacie jakieś lepsze sposoby? Czekam na rady! :)





5 komentarzy:

  1. Ja znam rozwiązanie:) specjalne kleje do kamieni - np. firmy Chrisanne (najlepsze). Do kupienia w sklepach z artykułami tanecznymi np. marabo.pl lub Wika, a w Szczecinie w salonach Tempo czy Samba:) Tobie Olu mogę pożyczyć,bo mam jeszcze w domu! i odradzam kropelkę, raz nietrwała, dwa całkowita utrata blasku,tak jak napisałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha, i klej klei do tkanin, więc żeby przykleić kamienie na np. tekturową podkładkę, najpierw trzeba ją obszyć np.cielistą siateczką;)

      Usuń
    2. wow, dziękuję bardzo za podpowiedzi! :)

      Usuń
  2. rzeczywiście, nie cierpię kropelki, bo po jej użyciu koraliki i inne drobiazgi pokrywają się brzydkim białawym nalotem :/ ja używam dwuskładnikowego poxipolu, po wyschnięciu przezroczysty i trzyma się bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, post już dość dawno popełniłaś, ale ja go znalazłam dziś;-) Podpowiedz mi, gdzie kupić te klipsy-bazy.

    OdpowiedzUsuń