czwartek, 30 maja 2013

Planowanie

Planowanie to jedno z moich ulubionych zajęć ;) Uwielbiam planować dosłownie wszystko, każdy tydzień, dzień, a potem odhaczać to co udało się wykonać. Dzika satysfakcja ;p
Korzystam z kilku sposobów na planowanie ślubu i dzięki temu mam nadzieję, że nic ważnego mi nie umknie. O moim "Notatniku panny młodej" napiszę Wam w osobnym poście, a dziś chciałabym udostępnić Wam kalendarz, który ostatnio stworzyłam. Wydrukujcie sobie poniższą kartę na A3 w tylu sztukach, ile potrzebujecie (kliknijcie myszą prawym przyciskiem na kartę, potem "otwórz grafikę w nowej karcie" i lupką powiększcie ją sobie), wypełnijcie nazwami miesięcy i numerami dni i wpisujcie ważne ślubne terminy itp. Potem wystarczy powiesić w widocznym miejscu w domu i już wszystko wygląda jaśniej i klarowniej:) Ja swoje karty podkleiłam również kartonem, więc są trochę trwalsze.
Mam nadzieję, że taki sposób Wam się podoba i skorzystacie z niego. Później taki kalendarz będzie fajną pamiątką! 

mój kalendarz powoli się wypełnia..;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz