wtorek, 18 czerwca 2013

Wystrój kościoła

Ostatnio zastanawiałam się nad wystrojem kościoła. Oglądając inspiracje, najbardziej spodobał mi się wystrój w białej kolorystyce, coś takiego jak tu:


Postanowiłam skopiować ten wystrój ;D Chciałabym się z Wami podzielić moimi internetowymi odkryciami. Jest coś takiego, jak wypożyczalnia dywanów ślubnych! Oto link:
Biorę ślub w małym kościele, więc wystarczy taki o długości 10 m , co daje koszt 150zł. Nie jest to jakaś ogromna kwota w obliczu reszty wydatków, można sobie chyba na takie coś pozwolić. Jeśli chodzi o płatki rozsypane obok dywanu, mnóstwo da się ich znaleźć na allegro, oto jedna z tańszych wersji (płatki są oczywiście syntetyczne- więc trwałe):
A co z tiulem do ozdoby ławek? Również jest to tania sprawa, oto dowód :D
Najdroższą rzeczą przy wystroju są kwiaty pod ołtarz i kwiatowe stroiki do ławek oraz wynajęcie osoby, która Wam to wszystko poustawia. Znalazłam jednak i na to metodę :D Polecam Wam pojeżdżenie po malutkich osiedlowych kwiaciarniach - często tam panie florystki ogłaszają się, że za niewielką kwotę (ja znalazłam już za 50-100 zł) ustawią wszystkie Wasze ozdoby plus zrobią bukiety (to już osobny koszt, bukiet pod ołtarz kosztuje około 60zł). Podsumowując, wystrój kościoła (realizacja pomysłu takiego jak u mnie) zamknie się w kwocie 300-350zł. Jak już zrealizuję wszystkie opisane przeze mnie pomysły, to oczywiście dodam do tego postu adnotację, czy faktycznie ta kwota się sprawdziła ;) 
Moja rada na koniec : próbujcie robić jak najwięcej same, szukajcie tańszych odpowiedników drogich "ślubnych" pomysłów i pamiętajcie, że jak tylko coś ma w nazwie "ślub", to już jest droższe  na wejściu ;) Więc- jeśli tak jak ja macie akurat na to czas, działajcie! :)

A tu jeszcze kilka ładnych wystrojów z internetu:









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz